Fernando Alonso, és Formula-1, Rajongói Weboldal!
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

Még Mindíg;Alonso

 

 
 
 
 
 
 
 (:FRISS HÍREK NEKTEK, AZ OLDALRÓL :)
Sziasztok kedves olvasók! Sokat gondolkoztam azon az elméleten, hogy az oldalt hogyan fejlesszem tovább, hiszen nagy tettre készülök, méghozzá nem is kicsivel, erről majd, a közeljövőben tudni fogtok, hiszen megosztom veletek, beszámolómat. Kedves látogatók, kérnélek titeket, legyetek türelmesek, és nézzetek vissza hamarosan, hiszen meglepetésben lesz részetek! Üdvözlettel: Christian
írta: Christian; időpont: 2010. Augusztus 13..

 
Menü
 
Weblap Bejegyző
 
Fernando Alonso
 
Formula-1
 
Versenyzők 2010
 
Csapatok 2010
 
Helyszínek 2010
 
Versenyzők Oldalai
 
Csapatok Oldalai
 
Egyszerű 2
 
Formula-1 Technika
Formula-1 Technika : KERS: Kinetic Energy Recovery Systems

KERS: Kinetic Energy Recovery Systems

  2009.11.20. 17:40

Az új irányvonal a környezetvédelem fontosságát hívatott erősíteni az autósportok non-plus ultrájában.Ez teljesen misztikus dolog, hiszen a Formula 1 sorozat sosem erről volt híres. A tény viszont az, hogy a közforgalomba autót gyártók is kezdik érezni ennek fontosságát. Egyre több gyártó gondolkozik hybrid-technológiában, egyre többnek van kimondottan elektromos járműve.


A Párizs 2008 autós kiállításon már felmerült egy lehetséges utcai- autó verseny lehetősége, habár mindenki megmosolyogta, nem kizárt, hogy ez egy-két éven belül realitássá váljon.

A szakemberek között azért hatalmas véleménykülönbségek vannak, de Max Mosley , FIA mindenható ura így nyilatkozott róla:
"2009-ben a Forma-1 elindul majd a környezetbarát technológiák irányába, és arra lesznek ösztönözve a csapatok, hogy az energia hatásfokát növeljék. A motorfejlesztések befagyasztásával csak úgy juthatnak előnybe, ha jobban és hatékonyabban használják fel a rendelkezésükre álló energiát"

"Ez a hibrid eszköz, a kinetikus energiatároló-rendszer gyökeresen megváltoztatja a Forma-1-et. Minden eddiginél környezet-barátabbá teszi a sportot, nem is beszélve arról, hogy az új technológiákat az autógyártásban is könnyedén lehet majd használni"

Nem mindenki ért egyet az új tervekkel. Az egyik élen járó gyártó, konkrétan a TOYOTA motorgyártó részlegének vezetője negatívan értékelte az új kinetikus energia-ellátó részegység bevezetését:
"Megmondom őszintén, hogy értetlenül állok az energiatároló-rendszer bevezetése előtt, mert az FIA által választott rendszer roppant primitív" - mondta Marmorini egy olasz magazinnak adott korábbi interjújában.

A McLaren üzletvezetője, Martin Whitmarsh egyetért a Force Indiás Mike Gascoyne-nal abban, hogy a KERS nyújtotta előny a plusz súly és a rosszabb ballaszt miatt kiegyenlítődhet.

"Ha tizenkét kilogramm többletsúlyt jelent, akkor a KERS semmit nem ér és nem kizárt, hogy kikerül az autóból. Amennyiben a súlyhatáron belül marad, előnyt jelenthet." - jelentette ki Mike Gascoyne.

Az új rendszer a mérnökök számára nagy kihívást jelent. Whitmarsh elmondta, hogy a rendszert úgy kell kidolgozni, hogy az minden pályán előnyt jelentsen, "de ez nem könnyű feladat."

A plusz lóerő az előzéskor segíthet, de a plusz súly hátrányt okozhat a köridők tekintetében. A Honda rendszere a tervek szerint plusz száz lóerőt jelent.

Mivel az autó súlypontja megváltozhat a KERS miatt, "a szükséges nagyobb tengelytáv egyes helyszíneken problémát okoz. Sokan idén a több utcai futam miatt csökkentették a tengelytávot."

Egyes csapatok két autó építését is fontolóra vették. Egyet rövidebb és egyet nagyobb tengelytávval.

A hibrid-technológiát az FIA több lépcsőben tervezi honosítani a Formula-1-ben. A következő lépés 2011-ben érkezne, amikor 400 helyett már 800 kilo-joulet tud felszabadítani egy versenyző (136 LE) körönként. A hűtőrendszerből származó plusz hő tárolása plusz 27 lóerőt jelent.

A tervek szerint 2013-ban 1.600 kilo-joule energiát szabadíthatnak fel és a turbómotorok is visszatérnek, hogy 272 plusz lóerővel segítsék az előzést.

Első körben Jerezben négy csapat tesztelte az új technológiát: a McLaren-Mercedes, a BMW, a Williams és a Honda.

A Meclaren-nél pl.: az MP4-23-as konstrukció új változatával először Gary Paffett körözhet, majd Pedro de la Rosa folytatja az információ-gyűjtést.

"Több szakaszos lesz a teszt. Eleinte nem használtuk a rendszert, csak az akkumulátor feltöltésére összpontosítunk. A korai verzió még túlsúlyos, de lefogyasztjuk." - jelentette ki a csapat vezetője, Martin Whitmarsh.

 
Idó
 
Névnapköszöntő
 
Naptár
2017. Augusztus
HKSCPSV
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
<<   >>
 
Számláló
Indulás: 2009-11-08
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
SMS-Hírdetőfal
 
Üzenőfal
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Háttérzene


 

 
Szavazás
Szereted Fernando Alonso-t?

Igen Szeretem!
Nincs vele bajom, de nem szurkolok neki!
Nem Szeretem!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok    *****    Nézz filmet facebook messengeren!!!! Klikk! Klikk!    *****    ONMYMIND \\ EGY ÁTLAGOS SRÁC BLOGOL MINDENRÕL AMI ESZÉBEJUT \\ ZENE, CIKKEK, KRITIKA? KATTINTS ÉS OLVASS MOST KEDVEDRE    *****    **********Rengeteg AKCIÓ! Vegyszermentes kozmetikmok és bio mosó és tisztítószerek, munkalehetõséggel! ***********    *****    OKTATÁS INGYENESEN az ASZTRO-suliban, Asztrológiai tanácsadás BECSÜLET KASSZÁS alapon! Fordulj hozzám bizalommal!    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Hírek a folytatásról - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed -    *****    LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT * LORDE * ISMERD MEG TE IS * LORDE * ISMERD MEG TE IS A ROYALS ÉNEKESNÕJÉT    *****    Re-Startoltunk! Egy SZEREPJÁTÉK, amelybe bármikor becsatlakozhatsz! Légy te is Hõs! Hõsregék RPG    *****    Nem értesz a CSS kódokhoz/nem tudod egyedül fenntartani oldalad/szeretnél egy társszerkesztõt? Írj nekem! - sakura-ec.gp    *****    ISMERD MEG A GYÖNYÖRÛ OSCAR-DÍJAS SZÍNÉSZNÕT, ALICIA VIKANDERT, AKI A 2018-AS TOMB RAIDER LARA COFTJÁT FOGJA ALAKÍTANI!    *****    "Céljuk fellelni az Egyesülés Pengéjének darabjait, és újra felemelni a Lidérckirályt."    *****    "Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.